Календарно-тематичне
планування уроків англійської мови в 10 класі за підручником Нерсисян М.А, Піроженко
А.О «English»
3 години на тиждень
ІІ семестр. Природа
і погода
|
||||||||||||
48
49
|
15.01
16.01
|
Планета благає про допомогу
|
Екологічна безпека: Усвідомлює
причиннонаслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
|
Types of pollution p. 100
|
Modals
|
Ex. 4p.101
|
Ex. 6,7p.102
|
Ex. 10 p. 103
|
Ex. 2,3p.100
|
Ex. 9p.102
Ex. 11p.103
|
||
50
51
|
17.01
21.01
|
Природні
дива
|
Articles
|
Ex.2 p. 104-105
|
Ex. 1 p. 104
|
Ex. 3p. 105
|
Ex. 5, 6p.106
|
Ex.8,р.107
9 p.107
|
||||
52
53
|
22.01
23.01
|
Наше майбутнє в
наших руках
|
Здоров'я
і безпека:
Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини. Підприємливість та фінансова
грамотність: Демонструє розуміння необхідності
використання енергозбережувальних технологій
|
Acid rains, litter, solar panels, factory
|
Future Tenses
|
Ex.4,5 p. 109
|
Ex.6 p. 109
|
Ex. 10p. 111
|
Ex. 1,2,3p.108
|
Ex.11 p. 111
Ex. 10p.111
|
||
54
|
24.01
|
На межі зникнення
|
Time Clauses
|
Ex.2 p.112
Ex. 5 p. 113
|
Ex.7 p. 114
|
Ex. 1p. 112
|
Ex. 11p. 115
|
|||||
55
|
29.01
|
Правило 3R; reduce,
reuse, recycle
|
p.116
|
Word Formation
|
Ex. 6 p. 117
|
Ex.12 p.119
|
Ex. 5p.117
|
Ex. 3p.116
|
Ex. 10p.118
|
|||
56
57
|
30.01
31.01
|
Погода
|
Rainforest, monsoon, latitude
|
A Complex Subject
|
Ex. 4p.120
Ex. 6p. 121 |
Ex. 2p.120
|
Ex. 7p. 122
Ex. 8p.122
|
|||||
58
|
05.02
|
Природа і погода.
Підсумковий урок
|
Ex.5 p. 125
|
Лексико-
граматичний
тест
|
Ex. 10p.123
|
Ex. 8p.123
|
Ex. 1,2p. 124
|
|||||
59
|
06.02
|
Англійський дім:
традиції та звичаї
|
Ex. 3p. 127
|
Ex.4,6
p.128
|
Ex.B p.126
|
Ex. 7p. 128
|
||||||
Наука і технічний
прогрес
|
||||||||||||
60
61
|
07.02
12.02
|
Наука – це знання
|
;Здоров'я і безпека: Оцінює
позитивні та негативні наслідки певних винаходів для здоров’я людини. Підприємливість та фінансова
грамотність:
Екологічна
безпека та сталий розвиток: Обговорює
важливість сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій для
розв’язання екологічних проблем. Дискутує
довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та компютерних технологій
на здоров’я людини.
|
p. 130
|
Noun Formation
|
Ex. 6p.131-132
|
Ex. 5p.131
|
Ex. 5 p.131
|
Ex. 2, 3p.130
|
Ex. 11p.133
Ex. 10p.133
|
||
62
63
|
13.02
14.02
|
Досягнення
технічного прогресу
|
Cyberspace, cutting-edge,digital, state-of-the-art
|
The Relative Pronoun
|
Ex.5 p.135-136
Ex.7 p.136
|
Ex. 10p.137
|
Ex. 6, 11p. 136-137
|
Ex. 8p.137
|
Ex. 11p.137
Ex. 10p.133
|
|||
64
65
|
19.02
20.02
|
Інтернет.
Комп’ютерні технології
|
The Participle Clauses
|
Ex. 7.139-140
|
Ex.5 p.139
|
Ex. 1p. 138
|
Ex. 2, 3p.138-139
|
Ex.10 p.141
Доповнити
речення
|
||||
66
67
|
21.02
26.02
|
Компютерне
обладнання
|
Laptop, memory stick, motherboard, link, mouse,
head-phones
|
Conjunctions
|
Ex. 2p. 142
Ex. 4p. 143-144
|
Ex. 6p. 144
|
Ex. 3p.143
|
p.142
Ex. 9p.145
|
Ex.10 p.145
Ex. 11p.145
|
|||
68
69
|
27.02
28.02
|
Винаходи і
винахідники
|
The Passive voice\
|
Ex.1 p. 146-147
|
Ex. 4p. 147
|
Ex. 7, 8p. 149
Pair Work
|
Ex. 5p.148
|
Ex.9 p.149
Ex6p.49
|
||||
70
71
|
05.03
06.03
|
Діти-вундеркінди
|
Whiz kids, harness, coding,crocheter
|
Exclamatory Srtuctures
|
Ex. 3 p150-151.
|
Ex. 5,6p.152
|
Ex.7 p.152
|
Ex.9 p.152
|
Ex.10 p.152
Ex. 9p.152
|
|||
72
73
|
07.03
12.03
|
Наука і технічний
прогрес. Повторення
|
Ex.5p. 155
|
Ex.2
p.154
|
Ex.2
p.
154
Ex.3
p.154
|
Ex.
Ap.156
Ex.
Вp.156
|
||||||
74
|
13.03
|
Підсумковий урок
|
Лексико-
граматичний
тест
|
Повторити правила
|
||||||||
75
|
14.03
|
Великі міста
Британії
|
Ex.3 p.157-158
|
Ex.
6 p. 158
|
Ex.2 p.157
|
Ex.
6p.158
|
||||||
Шкільне життя
|
||||||||||||
76
77
|
19.03
20.03
|
Шкільне життя
|
Громадянська відповідальність: Визначає
свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо можливості досягнення успіху у
професії.
Фінансова грамотність: Оцінює
фінансові можливості сучасних професій.
|
Pay course fees, get a grant, graduate, take the
register, syllabus
|
Modal Verbs of Obligation, Necessity and Permission
|
Ex.
4p.161
|
Ex.9,10
p.163
|
Ex.11
p.163
|
Ex.
2p.
160
Ex.
6p.161
|
Ex.8
p.163
Ex.
11p.163
|
||
78
79
|
21.03
02.04
|
Освіта в Україні
та за кордоном
|
Gap year
Ex.1
p.164
|
Do/ Make
It’s time/ It’s high time/ It’s about time
|
Ex.
3p.165
|
Ex.6
p.166
|
Ex.10
p.167
|
Ex.8, 9
p.167
|
Ex.11
p.167
Ex.
9p.167
|
|||
80
81
|
03.04
04.04
|
Майбутня професія
|
p. 168
|
Have something done
|
Ex.4
p.169
|
Ex.6
p.170
|
Ex.12
p.171
|
Ex.9
p.171
|
Ex.13
p.171
Ex.
7p.170
|
|||
82
83
|
09.04
10.04
|
Робота моєї мрії
|
Job, work, occupation, profession
|
Conditionals
|
Ex.3 p.172-173
Ex.4 p. 173
|
Ex.6,7,8 p. 173
|
Ex.15
p.175
|
Ex.10
p.174
Ex.13
p.175
|
Ex.15
p.175
Ex.
5p.173
|
|||
84
|
11.04
|
Амбіції
|
Wish and If only
|
Ex.1
p.176-178
|
Ex.9
p.179
|
Ex.11
p.179
|
Ex.5,6 p.177
|
Ex.12
p.179
|
||||
85
|
16.04
|
Вибір кар’єри
|
p.180
|
Complex object
|
Ex.5,6
p.181
|
Ex.11
p.183
|
Ex.12
p.183
|
Ex.8,9
p.182
|
Ex.13
p.183
|
|||
86
87
|
17.04
18.04
|
Освіта та робота.
Повторення.
|
Ex.4
p.185
|
Ex.1 p.184
Ex.2 p.
184
|
Ex.BC
p.186
|
|||||||
88
|
23.04
|
Подорож Великою Британією.
|
Громадянська відповідальність:
Усвідомлює роль України у міжнародних організаціях. Висловлює власну
громадянську позицію щодо соціальних викликів. Підприємливість та фінансова грамотність: Демонструє розуміння
важливості благодійної діяльності.
|
Ex.2
p.187-188
|
Ex.4
p.188
|
Ex.
4p.188
|
||||||
89
|
24.04
|
Україна.
Адміністративний та політичний устрій
|
Topical Vocabulary
|
Conditionals
|
Text “Ukraine is Independent State”
|
Discussion
|
Issue on topic
|
Prepare a speech for a conference
|
||||
90
|
25.04
|
Україна. Природні
ресурси
|
“Ukraine is
rich country’
|
Test
|
Presentation
“My favourite holiday”
|
|||||||
91
|
30.04
|
Україна. Державні
свята
|
Topical Vocabulary
|
Discussion
|
Find the information about british cities
|
|||||||
92
93
|
02.05
07.05
|
Британія.
Природні ресурси.
|
Great Britain. Geographical Outlook
|
Listen and tick
|
Discussion
|
Conditionals
(cards)
|
Fill in with the words
|
|||||
94
|
08.05
|
Британія.
Державні свята Підсумковий
урок
|
Лексико-граматичний
тест
|
Повторити граматичні правила
|
||||||||
95
|
14.05
|
Контроль письма
|
Поторити тему
«Їжа»
|
|||||||||
96
|
15.05
|
Контроль читання
|
Поторити тему
«Мистецтво»
|
|||||||||
97
|
16.05
|
Контроль аудіювання
|
Поторити тему
«Їжа»
|
|||||||||
98
|
21.05
|
Контроль
говоріння
|
Поторити тему «Природа і
погода»
|
|||||||||
99
100
|
22.05
23.05
|
Аналіз
контрольних робіт
Підсумковий урок
|
Поторити тему
«Шкільне життя»
|
|||||||||
Іноземні мови
. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11 класи. (Рівень
стандарту. Академічний рівень. Профільний рівень).
(наказ МОН від 17.08.2017 № 1/11-8269).
Немає коментарів:
Дописати коментар